⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ASIAKASPALAUTE ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

"Jännitti jättää koirat ekaa kertaa hoitoon tuntemattomalle, mutta kaikki meni tosi hyvin. Janne jaksoi muistaa joka päivä kuvilla ja kuulumisilla. Pojat viihtyivät tosi hyvin ♥️ Tulivat kotiin nätissä kesätrimmissä."

Ida


"Meidän pojat olivat Jannen hellässä huomassa viikon ajan. Olen pelännyt koirahoitoloita, mutta Jannen kodinomainen hoitola oli nappivalinta meidän koirille.

Viestit, kuvat ja videot olivat odotettuja kilahduksia puhelimessa lomalla 😊
En voisi kuvitella valitsevani enää muuta hoitajaa koirilleni kun Janne."


Pekka


"Meidän kääpiövillikset olivat ekaa kertaa hoidossa Jannella ja kokemus 10+!

🐶🐶😊😊"

Kristiina


"Affe palasi tänään viikon lomalta Jannen luota enkä voi koskaan, ikinä parempaa hoitopaikkaa löytää. Kun jotain tehdään täydestä sydämestä, tollaista siitä tulee ❤. Kiitos!"

Ulla


"🐱🐱Kissat olivat viihtyneet kovasti, hyvä että saatiin ne enää kotiin tulemaan. Voin suositella paikkaa kaikille kissan omistajille! 🧡🫶"

Saara


"Eipä ole näin hyvää paikkaa vastaan tullut aiemmin. Kaikki pelasi hienosti."

Risto


"Mahtava paikka kertakaikkiaan! Tänne meidän kissat tulevat uudestaan kun lähdemme taas matkalle. Iso kiitos hyvästä palvelusta. . ♥️"

Irma

"Viiden tähden mesta! On se kiva nähdä kun joku sydämellään tekee tällaista työtä! Kiitos Janne kaikesta, taas kerran. 👏"

Niemiset


"Pauli 8 kk oli ensimmäistä kertaa hoidossa enkä voisi kuvitella parempaa koirahoitolaa kuin JPKH, missä hovimestari Janne huolehtii koirista suurella sydämellä.
Oli tosi kiva saada kuulumisia, kuvia ja videoklippejä, joista näki Paulin viihtyvän erinomaisesti Jannen luona. Seuraava hoitokerta on jo varattu. Iso kiitos parhaasta huolenpidosta! :) "

Anna


"Lämmin suositus Jannen Pienten koirien hoitolalle. Yksivuotias Pulmu oli ensimmäistä kertaa ylipäänsäkään hoidossa, joten myös ihmisäidille hoitoon jättäminen teki vähän tiukkaa. Ikävää kuitenkin helpottivat päivittäiset kuvat, videoklipit ja viestit päivien kulusta. Pulmun kohdalla erityisen kiitoksen ansaitsee Jannen huolenpito ja toiminta, kun Pulmun vointi ja käytös muuttuivat siinä määrin, että neiti piti viedä eläinlääkäriin. Asia järjestyi nopeasti ja asiasta selvittiin onneksi säikähdyksellä ja lääkkeillä, käytösoireen ja apaattisuusen taustalta paljastui valeraskaus. Ilman sataprosenttista luottoa siitä, että siellä pärjätään, olisi meidän lomareissu varmaan mennyt huolen vuoksi ihan pipariksi. Summa summarum... parempaa hoitopaikkaa et voi koirallesi löytää!" 💕

Tuulia


"Huippuhyvä palvelu ja kaikki meni just niin kuin piti! Lomasta sai nauttia kun tiesi että lemmikeistä pidetään huolta. Janne lähetti kissoista video, kuva ja teksti tervehdyksiä lomamme aikana. Positiivinen yllätys. Suosittelen!"

Kari


"Hienosti oli ensikertalainen hoidettu ja mahtavat puitteet ulkona liikkumiseen. Varmasti tullaan uudestaan 😊"

Taina


"Viikko on jo vierähtänyt hoidosta JPKH:ssa mutta niin lämpimästi vielä mielessä. Sydämellisen Jannen luona kaikki hännälliset olivat numero 1 eikä jäänyt epäselväksi kenelle hienot tilat oli tehty :-). Oli hellyttävää nähdä miten koirat saivat vapaana juosta keväisellä laajalla pihamaalla ja väsähdettyään nukkua isännän "laajan sylin" sekä valvovan silmän alla. Kuvat loma laitumille lämmittivät . Tullaan toistekin! Kiitos vielä Janne! :-) Happy-Yorkki ja Marja."

Marja


"Sene kiittää luksuslomasta hoitolassa ja omistaja tietysti Senen mahtavasta hoidosta!"

Milla


"Perhoskoirani Vili oli hoidossa ja tuntui viihtyvän hyvin. :) Vien varmasti uudelleenkin!"

Niina


"Rambo kiittää ja kumartaa ihanista uusista kavereista ja erityisesti hyvästä hoidosta😘"

Sari


"12 points!!!

Vi hade en fantastisk semester och visste att katterna hade samtidigt mysigt hos Janne. 

Tusen tack för alla bilder och videor vi fick under semestern. Vi kommer igen!"

Hans & Tommmy


"Upea mesta ja upea Janne! Kiitos! 👍"

Kissan omistajat Risto & Tiina


"Thank you so much for taking care of our sweetheart. She was so happy at your place. See you soon again, when we travel we know where to bring her. 

I can strongly recommend Janne.  💜"

Corinne 

"Iso kiitos! Kaikki meni hyvin ja upea mesta! Kisulit kiittää!"

Piia


"Pauli 8 kk oli ensimmäistä kertaa hoidossa enkä voisi kuvitella parempaa koirahoitolaa kuin JPKH, missä hovimestari Janne huolehtii koirista suurella sydämellä.
Oli tosi kiva saada kuulumisia, kuvia ja videoklippejä, joista näki Paulin viihtyvän erinomaisesti Jannen luona. Seuraava hoitokerta on jo varattu. Iso kiitos parhaasta huolenpidosta! :)"

Anna


"Lämmin suositus. Yksivuotias Pulmu oli ensimmäistä kertaa ylipäänsäkään hoidossa, joten myös ihmisäidille hoitoon jättäminen teki vähän tiukkaa. Ikävää kuitenkin helpottivat päivittäiset kuvat, videoklipit ja viestit päivien kulusta. Pulmun kohdalla erityisen kiitoksen ansaitsee Jannen huolenpito ja toiminta, kun Pulmun vointi ja käytös muuttuivat siinä määrin, että neiti piti viedä eläinlääkäriin. Asia järjestyi nopeasti ja asiasta selvittiin onneksi säikähdyksellä ja lääkkeillä, käytösoireen ja apaattisuusen taustalta paljastui valeraskaus. Ilman sataprosenttista luottoa siitä, että siellä pärjätään, olisi meidän lomareissu varmaan mennyt huolen vuoksi ihan pipariksi. Summa summarum... parempaa hoitopaikkaa et voi koirallesi löytää!💕"

Tuulia


"Huippuhyvä palvelu ja kaikki meni just niin kuin piti! Lomasta sai nauttia kun tiesi että lemmikeistä pidetään huolta. Janne lähetti kissoista video, kuva ja teksti tervehdyksiä lomamme aikana. Positiivinen yllätys. Suosittelen!"

Kari


"Hienosti oli ensikertalainen hoidettu ja mahtavat puitteet ulkona liikkumiseen. Varmasti tullaan uudestaan 😊"

Taina



Hoitojakson sopimus ehdot

1. Hotelli vakuuttaa hoitavansa lemmikkiä tässä sopimuksessa määritetyllä tavalla sopimuksessa määritellyn ajan. Lemmikin luovuttaja (asiakas/omistaja) vakuuttaa että hänen antamiaan tiedot ovat oikeat, lemmikillä on ohjeiden mukaisesti voimassa olevat rokotukset, ei sairasta mitään asiakkaan tiedossa olevaa tarttuvaa tautia ja että asiakas on lemmikin omistaja tai hänellä on valtuudet luovuttaa lemmikkiä hoitoon. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan lemmikin mahdolliset käytös tai muut poikkeamat ja takaa että lemmikki on joko sterilisoitu tai kastroitu. Molemmat osapuolet sitoutuvat allekirjoituksellaan noudattamaan tämän sopimuksen ehtoja.

2. Lemmikin hoitoon sisältyy: -Oma tai jaettu tila (vain saman perheen kissat voivat jakaa yhtä sviittiä keskenään), -ruokkiminen asiakkaan antamien ohjeiden mukaisesti, -mahdolliset aktiviteetit, -ulkoilutukset, -harjaamiset, -yms sovitusti. Lääkityksen antaminen asiakkaan ohjeiden mukaisesti, asiakkaan toimittamalla lääkkeillä.

3. Päivä, -vuorokausi -tai viikko hinta veloitetaan aina etukäteen. Hoitojakson maksua ei palauteta mikäli hoitojaksoon tulisi keskeytys asiakkaan pyynnöstä. Mikäli hotelli keskeyttää jakson ennenaikojaan koko maksu palautetaan. Asiakas on perehtynyt hotellin peruutus ehtoihin. Muut mahdolliset kustannukset on maksettava viimeistään lemmikkiä noudettaessa. Hotellilla ei ole velvollisuutta luovuttaa lemmikkiä, mikäli maksua ei suoriteta.

4. Mikäli lemmikki sairastuu tai loukkaantuu hoitojakson aikana on hotellilla oikeus viedä lemmikkiä eläinlääkärin hoidettavaksi. Hotelli ottaa välittömästi yhteyttä asiakkaaseen tai hänen nimeämänsä varahenkilöön, mikäli asiakasta ei tavoiteta. Varahenkilö ei voi olla henkilö joka on esim matkoilla omistajan kanssa vaan oltava Suomessa ja tavoitettavissa koko hoitojakson aikana. Hotellilla on oikeus veloittaa eläinlääkäri hoidoista ja lääkityksistä aiheutuvat todelliset kulut sekä kuljetusmaksut.

5. Mikäli lemmikkiä ei haeta sovittuna ajankohtana eikä uutta ajankohtaa saada sovittua, on hotellilla oikeus toimia lemmikin suhteen kuten se olisi löytöeläin. Lemmikki toimitetaan asiakkaan kustannuksella kunnan löytöeläimistä vastaavalle taholle 10 vrk:n kukuttua sovitun hoitojakson päättymisestä. Tällöin eläinsuojelulain 15§ astuu voimaan. Asiakkaalta veloitetaan 10 lisä vuorokautta, kuljetus ja löytöeläintalon veloittama taksa.

6. Mikäli lemmikki sairastuu, vahingoittuu, katoaa tai kuolee hotellin tuottamuksellisen tai tahallisen toiminnan seurauksena, on asiakkaalla oikeus todellisten välittömien kustannusten suuruiseen korvaukseen. Hotellilla on vastuuvakuutus vakuutusyhtiössä. Mikäli asiakkaan lemmikki aiheuttaa tekemisillään vahinkoa henkilökunnalle tai hotellin irtaimistolle, asiakas on velvollinen korvaamaan aiheutuneet vahinkokustannukset.

Rokotusohjeet löytyvät sivuillamme ja ne täytyy olla kunnossa ja ajantasalla.

Peruutusehdot ja maksaminen:

Varauksen yhteydessä lähetämme sinulle maksutiedot. Hoitojaksot tulee maksaa etukäteen, kokonaisuudessaan, varauksen yhteydessä viimeistään 3 kk ennen hoitojakson alkamista. Mikäli jaksoa varataan alle 3 kk sisällä sen tulisi maksaa viipymättä. Maksun suoritettua hyväksyt samalla peruutus ehdot. Maksun voi suorittaa käteisenä, tilisiirtona tai MobilePayn kautta. Varaus on molemminpuolin sitova vasta kun maksu on suoritettu. Hotellilla on oikeus perua varaus mikäli maksua ei suoriteta ehtojen mukaisesti.

-Muistathan perua hoitojaksoa hyvissä ajoin jotta vältyt turhilta maksuilta!

Maksun palautus peruutuksen sattuessa:

Sairaustapauksissa tai yllättävästä sairastumisesta pyydämme toimittamaan kirjallisen lääkärin lausunnon jolloin hoitojakson maksua voidaan palauttaa kokonaisuudessaan. Vain lääkärin kirjallisella lausunnolla/todistuksella palautamme maksetun hoitojakson kokonaisuudessaan jopa päivää ennen peruutetusta hoitojaksosta.

1. Maksu palautetaan kokonaisuudessaa ilman kuluja mikäli peruutus tehdään viimeistään 1 kk (30 vrk) ennen hoitojakson alkamista.

2. Mikäli peruutus tehdään viimeistään 2 vkoa (14 vrk) ennen hoitojakson alkamista palautamme 50% maksetusta hoitojakson summasta.

3. Mikäli jätät hoitojaksoa kokonaan peruuttamatta, pidätämme hoitojakson hinnan kokonaisuudessaan.

4. Lemmikkihotelli pidättää oikeuden keskeyttää hoitojakson mikäli lemmikki käyttäytyy erittäin huonosti tai aiheuttaa vahinkoa muille lemmmikeille, hoitajille tai tiloille. 

Alueella on tallentava kameravalvonta
Alueella on tallentava kameravalvonta